Lanțurile hoteliere importante anunță un nou val al schimbărilor și al rebranding-ului ce se regăsesc în mai toate strategiile lor de dezvoltare.
Am participat de curând la Marriott International Eastern European Roadshow, desfăşurat şi în Bucureşti.
Am aflat despre hotelurile Moxy, un concept nou oferit de JWMarriott, concept ce se adresează în special generației noi de turiști care preferă hotelurile „millennials”.
Vicki Poulos, Global Brand Director, Moxy Hotels afirmă: “Moxy Hotels is on a mission to reinvent traditional hospitality with lively communal spaces and an energetic crew that helps Fun Hunting guests enjoy themselves whether at work or play . We are excited to debut Moxy Hotels in London – a fun, social and modern city that embodies the essence of Moxy.”
Ce sunt hotelurile „millennials?
Hoteluri care vin în aşteptările noii generaţii de turişti, care nu concep un hotel fără ultimele tendinţe de digitalizare. Această categorie de turişti aşteaptă o altă atmosferă , doresc experienţe noi, pe care să le împartă ( sharuiască mai bine zis) cu alţii, să fie cât mai puţin formalişti în relaţia cu ceilalţi clienţi sau cu stafful hotelului.
De asemenea, hotelurile „millennials” sunt hoteluri boutique, nu foarte scumpe, localizate în general aproape de aeroporturi sau gări.
Şi revenind la hotelurile Moxy, acestea sunt deja prezente în diferite oraşe importante ale lumii precum Londra, Milano, Frankfurt, Munchen, Tokyo, Seattle, plus multe altele ce se vor deschise în 2018.