Noua generație a hotelurilor: “Millennials”

2016 este anul în care Hilton va lansa o nouă gamă de hoteluri “Millennials”, sub brandul “tru”. Ideea de la care a pornit planul care va avea să se realizeze în iarna acestui an, a fost expansiunea tehnologiei, idee regăsită din ce în ce mai pregnant în tendințele hoteliere actuale.

 

Dincolo de gluma afișului de mai sus, anul 2016 se anunță un an al noului val, al schimbărilor și al rebranding-ului și idei similare se regăsesc în mai toate strategiile lanțurilor hoteliere importante. Inclusiv Marriott abordează aceeași idee: “în loc să ne gândim la ce servicii vom găsi în interiorul hotelului, ne putem gândi, mai bine, la ce are vecinătatea de oferit”, spune Jordan Heitzner – Marketing Planner Manager Marriott, în “Five Hotel Trends in 2016.”

Revenind la “milleniale”, tru by Hilton, va pune accent pe sharing, după modelul mediilor sociale care ocupă un loc din ce în ce mai important în viețile tuturor.  Dacă majoritatea structurilor de cazare de oraș se bazează pe mediul ambient și pe experiența locuirii, noua gamă Millennials se va adresa, în special tinerilor cu un buget mediu, născuți între anii ’80 și 2000, pentru care eficiența și mobilitatea ocupă un loc mai important în viața lor, decât confortul foarte ridicat și facilitățile de relaxare.

 

Travel Market International și Huffington Post ne spun, de asemenea, că hotelurile Millennials țin cont de următoarele 4 lucruri de bază:

  • Tehnologia: călătorii au nevoie de WiFi în întreg spațiul hotelului, aplicații și accesibilitate prin diverse canale tehnologice;
  • Experiențele specifice: designul interior și cel exterior trebuie să urmărească ideea unor experiențe memorabile;
  • Socializarea: poate că ar fi mult mai interesant și util să lucrezi în lobby-ul hotelului, decât în cameră. Mai ales dacă așa ar face majoritatea călătorilor; totul ar deveni mai interactiv și nu ne-am limita doar la activitatea de lucru.
  • Review-urile: într-o lume în care suntem invadați de reclame, lumea nu mai este atrasă de astfel de mijloace de promovare. În schimb, hotelierii ar face bine să se axeze din ce în ce mai mult pe review-uri. Transferul de încredere se realizează mult mai eficient, astfel.

 

foto@ANCAPAVEL.RO

 


Contactează-mă!

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Poti folosi aceste etichete HTML:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Abonează-te la newsletter!

Vei primi sfaturi și recomandări pentru vacanțe memorabile